Sutta l'implementazione di l'ordine di restrizzione di plastica, i paglia di carta rimpiazzaranu alcune paglia di plastica

In a nostra vita di ogni ghjornu, i pagliati parenu esse diventati una funzione standard, sia u latte, e bevande in supermercati, o bevande in ristoranti è caffè.Ma sapete l'origine di e paglia?

 

A paglia hè stata inventata da Marvin Stone in i Stati Uniti in u 1888. In u 19u seculu, l'Americani li piacia à beie u vinu fragrante ligeru friddu.Per evitari u calore in bocca, a forza di congelazione di u vinu hè stata ridutta, perchè ùn l'anu micca beie direttamente da a bocca, ma usavanu paglia naturale cavu per beie, ma a paglia naturale hè faciule da rompe è a so propria. u sapori s'infiltrerà ancu in u vinu.Marvin, un fabricatore di sigarette, hà inspiratu da i cigarettes per creà una paglia di carta.Dopu à tastà a paglia di carta, s’hè trovu ch’ella ùn si romperà nè puderà stranu.Da tandu, a ghjente hà utilizatu paglia quandu beie bevande fresche.Ma dopu à l'invenzione di u plasticu, i paglia di carta sò rimpiazzati da paglia di plastica culurita.

0af8c2286976417a5012326fa1d7859d_376d-iwhseit8022387
25674febf5eb527deef86ef8e663fc0e_de9678e9075de1a547de0514ba637248_620

I paglia di plastica sò basicamente cumuni in a vita di ogni ghjornu.Ancu s'ellu sò cunvenuti per a vita di e persone, i paglia di plastica ùn si decomponenu naturali è sò quasi impussibili di riciclà.L'impattu di u scartu aleatoriu nantu à l'ambiente ecologicu hè incommensurable.Solu in i Stati Uniti, a ghjente ghjetta 500 milioni di paglia ogni ghjornu.Sicondu "una paglia di menu", sti paglia inseme ponu circundà a terra duie volte è mezu.Nta l'ultimi anni, cù a migliione di a cuscenza di e persone di prutezzione di l'ambiente, accumpagnata da l'intruduzioni di l'"ordine di restrizzioni di plastica" naziunale è l'intruduzioni di pulitiche di prutezzione di l'ambiente, a ghjente hà cuminciatu à prumove vigorosamente l'usu di paglia di carta più ecologica.

In cunfrontu cù i paglia di plastica, i paglia di carta anu ancu i so vantaghji è svantaghji.

Vantaghji: I paglia di carta sò amichevuli di l'ambiente, riciclabili è faciuli di degradazione, chì ponu megliu salvà risorse.

Disadvantages: altu costu di pruduzzione, micca assai fermu dopu avè toccu l'acqua per un bellu pezzu, è si funnu quandu a temperatura hè troppu alta.

paragunatu (5)

In vista di i difetti di paglia di carta, demu qualchi cunsiglii cum'è quì sottu.

Prima di tuttu, quandu si beie, u tempu di cuntattu di l'acqua deve esse scurciatu quant'è pussibule, per evità chì a paglia si debule dopu un cuntattu prolongatu è affettanu u gustu.

Siconda, pruvate micca di mette in una bevanda troppu fridda o surriscaldata, megliu micca più di 50 ° C.A causa di a temperatura eccessiva, a paglia si dissolve.

Infine, u prucessu di usu deve evità l'abitudini cattivi, cum'è muzzicà e paglia.Producerà detriti è contaminerà a bevanda.

Ma di solitu, e paglia di carta prodotta da Jiawang, ponu esse immergete in acqua per più

paragunatu (4)
paragunatu (3)

Tempu di Postu: Mar-04-2022